REGULAMIN SPRZEDAŻY

obowiązujący od: 11.09.2024

 

Niniejszy Regulamin sprzedaży określa zasady świadczenia oraz korzystania z usług oferowanych przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu dostępnego na stronie https://samodzielnyprojekt.elms.pl/, w tym określa warunki zawierania umów sprzedaży, a także prawa i obowiązki Klienta oraz Sprzedawcy. W zakresie usług świadczonych przez Sprzedawcę drogą elektroniczną niniejszy Regulamin stanowi regulamin w rozumieniu przepisu art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 344, z późn. zm.).

 

  1. DEFINICJE

Użyte w niniejszym Regulaminie określenia mają następujące znaczenie:

  1. Sprzedawca – ROZI INVESTMENT sp. z o.o. z siedzibą w Śledziejowicach, adres: Śledziejowice 606, 32-020 Wieliczka, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie Wydział XII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0001035945, NIP: 6832129138, REGON: 525311110, kapitał zakładowy: 5.000,00 zł, e-mail: kuzmakatarzyna85@gmail.com, która jest także „usługodawcą” w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 344, z późn. zm.);

 

  1. Strona internetowa – strona internetowa Sprzedawcy: https://samodzielnyprojekt.elms.pl/;

 

  1. Sklep – dostępna na Stronie internetowej platforma elektroniczna służąca do składania Zamówień, dostarczania Towarów oraz świadczenia innych usług oferowanych przez Sprzedawcę za zapłatą Ceny;

 

  1. Użytkownik Strony internetowej – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która przegląda treści zamieszczone na Stronie internetowej;

 

  1. Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która zaakceptowała treść niniejszego Regulaminu na etapie składania Zamówienia;

 

  1. Konsument – Klient będący osobą fizyczną zawierający ze Sprzedawcą Umowę Sprzedaży w celach niezwiązanych bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową;

 

  1. Przedsiębiorca na prawach Konsumenta – Klient będący osobą fizyczną zawierający Umowę Sprzedaży bezpośrednio związaną z jego działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona charakteru zawodowego wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej;

 

  1. Towar – rzecz lub usługa oferowana przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu na rzecz Klienta za zapłatą Ceny; ilekroć w Regulaminie mowa jest o Towarze, dotyczy to również Treści Cyfrowych oraz Usług Cyfrowych oferowanych przez Sprzedawcę za zapłatą Ceny, chyba że co innego wynika z treści określonego postanowienia niniejszego Regulaminu;

 

  1. Treści Cyfrowe – treści wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej niezapisane na materialnym nośniku danych, które oferowane są przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu za zapłatą Ceny;

 

  1. Usługa Cyfrowa – usługa oferowana i dostarczana przez Sprzedawcę na rzecz Klienta za zapłatą Ceny, która pozwala Klientowi na: (a) wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej; (b) wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez Klienta; (c) inne formy interakcji za pomocą danych w postaci cyfrowej;

 

  1. Cena – określona w polskich złotych kwota wynagrodzenia brutto (tj. z uwzględnieniem należnych podatków, w tym podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego) należna Sprzedawcy z tytułu sprzedaży Towaru, w tym Treści Cyfrowych oraz Usług Cyfrowych, oferowanych za pośrednictwem Sklepu;

 

  1. Najniższa Cena – najniższa Cena obowiązująca w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki Ceny lub która obowiązywała w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania określonego Towaru do dnia wprowadzenia obniżki, gdy Towar ten był oferowany do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni; Najniższą Cenę podaje się w przypadku informowania o obniżeniu Ceny Towaru obok informacji o obniżonej Cenie Towaru, zgodnie z art. 4 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 168);

 

  1. Promocja – szczególne warunki sprzedaży wszystkich bądź niektórych Towarów obowiązujące w określonym czasie, które opisane są w odrębnym regulaminie albo bezpośrednio na Stronie internetowej; w przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszego Regulaminu a przepisami regulującymi określoną promocję, pierwszeństwo mają przepisy regulujące tę promocję;

 

  1. Kod promocyjny – specjalny ciąg znaków i liczb udostępniany przez Sprzedawcę wszystkim bądź wybranym Klientom, który uprawnia do jednorazowego nabycia Towarów oferowanych w Sklepie przy uwzględnieniu określonego rabatu procentowego lub kwotowego;

 

  1. Koszyk – usługa elektroniczna udostępniana w ramach Sklepu umożliwiająca dodawanie poszczególnych Towarów do Zamówienia, wyświetlanie podsumowania Ceny wybranych Towarów, a także umożliwiająca skorzystanie z Kodu promocyjnego;

 

  1. Zamówienie – formularz w postaci elektronicznej udostępniony przez Sprzedawcę w ramach Sklepu, za pośrednictwem którego Klient składa zamówienie na wybrane przez siebie Towary oraz podaje swoje dane identyfikacyjne konieczne do zawarcia i realizacji Umowy Sprzedaży;

 

  1. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego zawierana pomiędzy Sprzedawcą a Klientem z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, której przedmiotem jest sprzedaż wybranych przez Klienta Towarów za zapłatą Ceny; ilekroć w Regulaminie mowa jest o Umowie Sprzedaży, dotyczy to również Umowy o Dostarczenie Treści Cyfrowych lub Usług Cyfrowych oraz Umowy o Świadczenie Usług, chyba że co innego wynika z treści określonego postanowienia niniejszego Regulaminu;

 

  1. Umowa o Dostarczanie Treści Cyfrowych lub Usług Cyfrowych – umowa zawierana z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, której przedmiotem jest dostarczenie przez Sprzedawcę na rzecz Klienta Treści Cyfrowych lub Usług Cyfrowych za zapłatą Ceny;

 

  1. Umowa o Świadczenie Usług – umowa zawierana z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, której przedmiotem jest świadczenie przez Sprzedawcę określonych usług na rzecz Klienta drogą elektroniczną za zapłatą Ceny;

 

  1. Funkcjonalność – zdolność Treści Cyfrowej, Usługi Cyfrowej lub Towaru do pełnienia swoich funkcji z uwzględnieniem ich przeznaczenia;

 

  1. Kompatybilność – współdziałanie Treści Cyfrowej, Usługi Cyfrowej lub Towaru ze sprzętem komputerowym lub oprogramowaniem, które są zazwyczaj używane do korzystania z Treści Cyfrowej, Usługi Cyfrowej lub Towaru tego samego rodzaju, bez konieczności ich przekształcania;

 

  1. Interoperacyjność – zdolność Treści Cyfrowej, Usługi Cyfrowej lub Towaru do współdziałania ze sprzętem komputerowym lub oprogramowaniem innymi niż te zazwyczaj używane do korzystania z Treści Cyfrowej, Usługi Cyfrowej lub Towaru tego samego rodzaju;

 

  1. Środowisko Cyfrowe – sprzęt komputerowy, oprogramowanie i połączenia sieciowe wykorzystywane przez Klienta w celu uzyskania dostępu do Treści Cyfrowej, Usługi Cyfrowej lub Towaru w celu korzystania z nich;

 

  1. Wymagania Techniczne – minimalne wymagania techniczne określone w dalszej części niniejszego Regulaminu, których spełnienie jest niezbędne do korzystania przez Klienta ze Sklepu, w tym do zawarcia Umowy Sprzedaży oraz korzystania z Treści Cyfrowych lub Usług Cyfrowych;

 

  1. Regulamin – niniejszy dokument określający zasady świadczenia oraz korzystania z Towarów i usług oferowanych przez Sprzedawcę na rzecz Klientów za pośrednictwem Sklepu, w tym określający prawa i obowiązki Klienta oraz Sprzedawcy; w zakresie usług świadczonych przez Sprzedawcę drogą elektroniczną niniejszy regulamin stanowi regulamin w rozumieniu przepisu art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 344, z późn. zm.).

 

  1. RODZAJ I ZAKRES USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
  1. Sprzedawca świadczy na rzecz Klientów za pośrednictwem Sklepu usługi polegające na:
  1. umożliwieniu Klientom składania Zamówień na Towary oraz zawierania Umów Sprzedaży, Umów o Dostarczanie Treści Cyfrowych lub Usług Cyfrowych oraz Umów o Świadczenie Usług, których przedmiotem mogą być w szczególności: ebook-i, poradniki, konsultacje online oraz szkolenia online oferowane przez Sprzedawcę;
  2. umożliwieniu Klientom zapisu na prowadzony przez Sprzedawcę newsletter;
  3. umożliwieniu Klientom weryfikacji statusu złożonego Zamówienia;
  4. umożliwieniu Użytkownikom Strony internetowej korzystania z jej funkcjonalności, w tym możliwości nawiązania kontaktu ze Sprzedawcą za pośrednictwem dedykowanego formularza kontaktowego.
  1. Sprzedawca zobowiązuje się do świadczenia wyżej wskazanych usług w zakresie i na warunkach określonych w Regulaminie oraz Polityce Prywatności, które dostępne są nieodpłatnie na Stronie internetowej w formie umożliwiającej ich pobranie, utrwalenie oraz odtwarzanie w dowolnym czasie.

 

  1. CENY I PROMOCJE
  1. Szczegółowy opis, Cena oraz informacje o Funkcjonalności, Kompatybilności, Interoperacyjności oraz Środowisku Cyfrowym poszczególnych Towarów, w tym Treści Cyfrowych oraz Usług Cyfrowych, zamieszczone są bezpośrednio w Sklepie przy danym Towarze lub na karcie Towaru.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Cen Towarów, w tym Cen Treści Cyfrowych oraz Usług Cyfrowych, zamieszczonych w Sklepie w każdym czasie, bez uszczerbku dla praw wcześniej nabytych przez Klientów. Sprzedawca zastrzega sobie również prawo do wycofywania niektórych Towarów z oferty, wprowadzania nowych Towarów do oferty, a także prawo do prowadzenia akcji promocyjnych.
  3. Wszystkie Ceny zamieszczone w Sklepie wyrażone są polskich złotych (PLN) i zawierają w sobie podatek VAT w aktualnie obowiązującej stawce, o ile Sprzedawca – na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa polskiego – zobowiązany jest do jego naliczenia i pobrania.
  4. Ceny zamieszczone w Sklepie nie uwzględniają kosztów dostawy Towaru (jeśli dotyczy). Koszt dostawy Towaru (jeśli dotyczy) prezentowany jest w Koszyku przy wyborze sposobu dostawy i zależy od rodzaju oraz Ceny zamówionego Towaru, a także wybranego przez Klienta sposobu zapłaty Ceny oraz dostawy. Sprzedawca ma prawo określić próg minimalnej wartości Zamówienia, którego dostarczenie będzie darmowe.
  5. Klient ma prawo pomniejszyć całkowitą Cenę zamawianych Towarów poprzez wykorzystanie Kodu promocyjnego. Sprzedawca określi zasady przyznawania i wykorzystania Kodów promocyjnych w drodze odrębnego regulaminu.
  6. Promocje obowiązujące w Sklepie nie podlegają łączeniu, o ile co innego nie wynika z treści postanowień określonej Promocji. Promocje mogą obowiązywać do wyczerpania określonego limitu ilościowego Towarów objętych Promocją.

 

  1. PRAWA AUTORSKIE I LICENCJA
  1. Wszelkie prawa do treści udostępnianych przez Sprzedawcę na Stronie internetowej, w tym prawa autorskie, prawa do oprogramowania oraz prawa dotyczące baz danych podlegają ochronie prawnej i przysługują wyłącznie Sprzedawcy lub podmiotom, z którymi Sprzedawca zawarł odrębne umowy. Treści, o których mowa w zdaniu poprzedzającym mogą obejmować w szczególności elementy tekstowe, graficzne oraz multimedialne w postaci: opisów Towarów oferowanych przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu, zdjęć, filmów promocyjnych, wizerunku osób fizycznych, opisów oraz komentarzy. Treści, o których mowa w niniejszym przepisie mogą stanowić utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2509, z późn. zm.).
  2. Klient jest uprawniony do korzystania z treści udostępnianych przez Sprzedawcę na Stronie internetowej nieodpłatnie, jednak wyłącznie w zakresie dozwolonego użytku osobistego. Wykorzystywanie treści w innym zakresie niż wskazany w zdaniu poprzedzającym jest dopuszczalne wyłącznie na podstawie wyraźnej, uprzedniej zgody Sprzedawcy udzielonej na piśmie pod rygorem nieważności.

 

  1. OPINIE I KOMENTARZE
  1. Klient umieszczając w ramach Sklepu jakiekolwiek treści, w szczególności komentarze lub recenzje, udziela Sprzedawcy niewyłącznej, nieodpłatnej licencji na korzystanie, utrwalanie w pamięci komputera, zmienianie, usuwanie, uzupełnianie, publiczne wykonywanie i wyświetlanie, zwielokrotnianie i rozpowszechnianie (w szczególności w Internecie) tych treści, bez ograniczenia czasowego oraz terytorialnego. Prawo to obejmuje także prawo do udzielania sublicencji na polach eksploatacji wskazanych powyżej, jak również prawo do wykonywania samodzielnie lub za pomocą podmiotów trzecich praw zależnych w zakresie opracowania, dostosowywania, przerabiania i tłumaczenia tych treści.
  2. Zabronione jest udostępnianie za pośrednictwem Sklepu, w szczególności w formie komentarzy lub recenzji, treści o charakterze bezprawnym w rozumieniu niniejszego Regulaminu.

 

  1. ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY
  1. Informacje podane przez Sprzedawcę na Stronie internetowej, w tym w szczególności opisy oraz Ceny poszczególnych Towarów, nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy.
  2. Zawarcie Umowy Sprzedaży wiąże się dla Klienta z obowiązkiem założenia na etapie składania Zamówienia indywidualnego konta użytkownika. Warunkiem koniecznym do zawarcia Umowy Sprzedaży jest także podanie przez Klienta niezbędnych danych identyfikacyjnych i osobowych.
  3. Zamówienia na wybrane przez Klienta Towary można składać 24/7.
  4. Złożenie Zamówienia na wybrane przez Klienta Towary, w tym Treści Cyfrowe oraz Usługi Cyfrowe, następuje poprzez ich dodanie do Koszyka, a następnie wypełnienie przez Klienta formularza Zamówienia. W formularzu Zamówienia należy podać wymagane dane identyfikacyjne oraz dane osobowe konieczne do zawarcia Umowy Sprzedaży. Na etapie składania Zamówienia następuje również wybór przez Klienta sposobu dostawy zamówionego Towaru oraz wybór metody zapłaty Ceny.
  5. Finalizacja Zamówienia następuje poprzez kliknięcie przycisku „Zamawiam i płacę”, które oznacza wolę po stronie Klienta złożenia oferty na zakup wybranych Towarów. Do momentu kliknięcie przycisku „Zamawiam i płacę” Klient ma możliwość dowolnej zmiany wprowadzonych do Koszyka Towarów, jak również modyfikacji swoich danych identyfikacyjnych oraz danych osobowych.
  6. Warunkiem koniecznym finalizacji Zamówienia jest uprzednie zaakceptowanie przez Klienta treści Regulaminu oraz Polityki Prywatności, a w przypadku zamówienia przez Klienta będącego Konsumentem Treści Cyfrowych lub Usług Cyfrowych – konieczne jest dodatkowe wyrażenie zgody na rozpoczęcie świadczenia usługi przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie od umowy, co powoduje utratę przez Konsumenta prawa do odstąpienia od umowy.
  7. Kliknięcie przycisku „Zamawiam i płacę” wiąże się dla Klienta z obowiązkiem zapłaty Ceny za wybrany Towar i powoduje przeniesienie Klienta na stronę internetową operatora płatności elektronicznych.
  8. Po przekierowaniu Klienta na stronę internetową operatora płatności elektronicznych, Klient dokonuje zapłaty Ceny za wybrany Towar. Po skutecznym dokonaniu płatności Klient zostaje zwrotnie przekierowany do Sklepu. Skuteczne dokonanie płatności zostaje potwierdzone przez Sprzedawcę wyświetleniem komunikatu o potwierdzeniu złożenia Zamówienia.
  9. Umowa Sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą zostaje zawarta w momencie otrzymania przez Klienta w formie wiadomości e-mail oświadczenia Sprzedawcy o przyjęciu Zamówienia do realizacji. W przypadku braku możliwości przyjęcia Zamówienia do realizacji, Sprzedawca niezwłocznie informuje o tym fakcie Klienta w formie wiadomości e-mail.
  10. W przypadku złożenia Zamówienia na Treści Cyfrowe lub Usługi Cyfrowe, oświadczenie Sprzedawcy, o którym mowa w ust. 9 powyżej zawiera także dodatkową informację o wyrażeniu przez Konsumenta zgody na rozpoczęcie świadczenia usługi przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie od umowy, co stanowi okoliczność powodującą utratę przez Konsumenta prawa do odstąpienia od umowy.
  11. Umowa Sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą zawierana jest w języku polskim, w oparciu o przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego. Umowa Sprzedaży ma charakter umowy zawartej za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość.
  12. Klient może w każdym czasie zweryfikować aktualny status swojego Zamówienia klikając w link zawarty w wiadomości e-mail, o której mowa w ust. 9 powyżej.
  13. Faktura VAT w formie elektronicznej dokumentująca dostarczenie Towaru przesyłana jest Klientowi przez Sprzedawcę za pośrednictwem e-mail niezwłocznie po dostarczeniu Towaru.

 

  1. OBOWIĄZKI KLIENTA
  1. W formularzu Zamówienia Klient zobowiązany jest podać swoje prawdziwe dane identyfikacyjne oraz dane osobowe. Klient nie może zawrzeć Umowy Sprzedaży anonimowo, pod pseudonimem lub podając dane osoby trzeciej. Klient ponosi odpowiedzialność prawną, w tym odszkodowawczą, za podanie nieprawdziwych danych w formularzu Zamówienia.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania się z realizacją Zamówienia, jeżeli Klient podał w formularzu Zamówienia nieprawdziwe dane lub gdy podane przez Klienta dane wzbudzą uzasadnione wątpliwości Sprzedawcy. W takim wypadku Sprzedawca niezwłocznie poinformuje Klienta telefonicznie lub za pośrednictwem wiadomości e-mail o powziętych wątpliwościach i podejmie niezbędne kroki w celu ich wyjaśnienia z Klientem.
  3. W razie braku wyjaśnienia przez Klienta stwierdzonych wątpliwości albo w przypadku niemożności nawiązania kontaktu z Klientem, Sprzedawca uprawniony będzie do anulowania Zamówienia złożonego przez Klienta, o czym Sprzedawca niezwłocznie poinformuje Klienta za pośrednictwem wiadomości e-mail. Jeżeli Klient wpłacił na poczet Zamówienia jakiekolwiek środki pieniężne, zostaną one niezwłoczne zwrócone Klientowi zgodnie z polityką zwrotów obowiązującą u operatora płatności elektronicznych, nie później jednak niż w terminie 14 dni.
  4. Sprzedawca wdrożył niezbędne środki techniczne oraz organizacyjne mające na celu zapewnienie poufności oraz integralności danych identyfikacyjnych oraz danych osobowych podanych przez Klienta w formularzu Zamówienia. Klient zobowiązany jest do poinformowania Sprzedawcy o każdym przypadku wystąpienia jakiegokolwiek zdarzenia zagrażającego poufności lub integralności danych identyfikacyjnych lub danych osobowych Klienta lub osób trzecich. Klient zobowiązany jest również do poinformowania Sprzedawcy o wszelkich stwierdzonych błędach w działaniu Strony internetowej lub Sklepu.
  5. Klient zobowiązany jest do korzystania z Towarów, w tym Treści Cyfrowych oraz Usług Cyfrowych, zakupionych u Sprzedawcy w sposób zgodny z ich przeznaczeniem oraz z  zachowaniem przepisów powszechnie obowiązującego prawa i zasad współżycia społecznego.
  6. Klient zobowiązany jest także do niepodejmowania następujących działań stanowiących rażące naruszenie postanowień niniejszego Regulaminu:
  1. rozsyłanie lub umieszczanie w Sklepie niezamówionej informacji handlowej lub umieszczanie Treści Bezprawnych w rozumieniu niniejszego Regulaminu;
  2. podejmowanie jakichkolwiek czynności mających na celu wejście w posiadanie informacji nieprzeznaczonych dla Klienta, w tym danych osobowych innych Klientów;
  3. modyfikowanie w sposób nieuprawniony treści dostarczanych przez Sprzedawcę, w szczególności podanych w Sklepie Cen lub opisów Towarów;
  4. nadużywanie praw przyznanych Klientowi przez Sprzedawcę lub przepisy prawa, w szczególności w sposób, który jest sprzeczny ze społeczno-gospodarczym przeznaczeniem danego prawa lub z zasadami współżycia społecznego.

 

  1. PŁATNOŚCI I ZWROTY
  1. Płatności za zamówione Towary realizowane są za pośrednictwem operatora płatności elektronicznych Przelewy24, którym jest PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000347935, NIP: 7792369887, kapitał zakładowy 5.476.300,00 zł opłacony w całości. Operator płatności elektronicznych wpisany jest do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod nr UKNF IP24/2014. Płatności elektroniczne realizowane są w oparciu o odrębny regulamin obowiązujący u operatora płatności elektronicznych.
  2. Termin płatności za zamówione Towary wynosi 3 dni od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży. Nieuiszczenie płatności w tym terminie jest warunkiem rozwiązującym Umowę Sprzedaży.
  3. W przypadku anulowania złożonego Zamówienia albo odstąpienia od umowy w sytuacjach opisanych w niniejszym Regulaminie, zwrot wpłaconych przez Klienta środków pieniężnych następuje zgodnie z polityką zwrotów obowiązującą u operatora płatności elektronicznych, nie później jednak niż w terminie 14 dni. Zwrot środków pieniężnych nastąpi na ten sam numer rachunku bankowego, z którego Klient zrealizował płatność za Zamówienie.

 

  1. TOWARY STANOWIĄCE TREŚCI CYFROWE LUB USŁUGI CYFROWE
  1. Zamówione przez Klienta Treści Cyfrowe lub Usługi Cyfrowe są udostępniane Klientowi w ciągu 90 minut od uzyskania przez Zamówienie statusu „Przyjęte do realizacji”. Udostępnienie Treści Cyfrowej lub Usługi Cyfrowej następuje poprzez przesłanie pliku w odpowiednim formacie na adres e-mail Klienta podany w treści Zamówienia albo poprzez udostępnienie linku umożliwiającego pobranie, odtworzenie lub skorzystanie z Treści Cyfrowej lub Usługi Cyfrowej w ramach założonego przez Klienta indywidualnego konta użytkownika.
  2. Jeżeli Sprzedawca nie dostarczył Treści Cyfrowej lub Usługi Cyfrowej w terminie, Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach Konsumenta ma prawo:
  1. wezwać Sprzedawcę do dostarczenia Treści Cyfrowej lub Usługi Cyfrowej, a jeżeli Sprzedawca nie spełni tego obowiązku niezwłocznie lub w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym przez obie strony terminie, odpowiednio Konsument lub Przedsiębiorca na prawach Konsumenta ma prawo odstąpić od Umowy Sprzedaży;
  2. odstąpić od Umowy Sprzedaży bez wzywania do dostarczenia Treści Cyfrowej lub Usługi Cyfrowej, jeżeli: (i) z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności faktycznych sprawy wyraźnie wynika, że Sprzedawca nie dostarczy Treści Cyfrowej lub Usługi Cyfrowej; lub (ii) Konsument lub Przedsiębiorca na prawach Konsumenta i Sprzedawca uzgodnili lub z okoliczności zawarcia Umowy Sprzedaży wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia Treści Cyfrowej lub Usługi Cyfrowej miał istotne znaczenie odpowiednio dla Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta.
  1. Prawo do odstąpienia od Umowy o Dostarczanie Treści Cyfrowych (nie dotyczy to Umów o Dostarczanie Usług Cyfrowych) niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Konsument lub Przedsiębiorca na prawach Konsumenta  zobowiązany jest do zapłaty Ceny nie przysługuje, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo do odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Sprzedawca przekazał Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta stosowne potwierdzenie tej okoliczności w formie wiadomości e-mail.
  2. W przypadku Treści Cyfrowych (nie dotyczy to Usług Cyfrowych) decyzja o zachowaniu prawa do odstąpienia od umowy albo rozpoczęciu dostarczania Treści Cyfrowych przy jednoczesnej utracie prawa do odstąpienia od umowy Konsument lub Przedsiębiorca na prawach Konsumenta podejmuje przed zawarciem Umowy o Dostarczanie Treści Cyfrowych. Decyzja o zachowaniu przez Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta prawa do odstąpienia od umowy powoduje, że zamówione Treści Cyfrowe zostaną dostarczone dopiero po upływie 14-dniowego terminu do odstąpienia od umowy.
  3. Sprzedawca informuje Konsumenta oraz Przedsiębiorcę na prawach Konsumenta o aktualizacjach, w tym dotyczących zabezpieczeń, niezbędnych do zachowania zgodności Treści Cyfrowej lub Usługi Cyfrowej z Umową Sprzedaży, a Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach Konsumenta powinien pobrać i zainstalować aktualizacje w terminie rekomendowanym przez Sprzedawcę. W razie zaniechania tego obowiązku Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Treści Cyfrowej lub Usługi Cyfrowej z Umową Sprzedaży wynikającej wyłącznie z braku zainstalowania aktualizacji.
  4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Treści Cyfrowej lub Usługi Cyfrowej z Umową Sprzedaży, jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca na prawach Konsumenta, nie później niż w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży, został wyraźnie poinformowany przez Sprzedawcę, że określona cecha Treści Cyfrowej lub Usługi Cyfrowej odbiega od wymogów zgodności z Umową Sprzedaży, a Konsument lub Przedsiębiorca na prawach Konsumenta wyraźnie zaakceptował ten fakt.
  5. Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach Konsumenta ma obowiązek współpracować ze Sprzedawcą w celu ustalenia okoliczności, czy brak zgodności Treści Cyfrowej lub Usługi Cyfrowej z Umową Sprzedaży wynika z cech Środowiska Cyfrowego Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta, czy też z innych okoliczności. W tym celu Sprzedawca może poprosić Konsumenta oraz Przedsiębiorcę na prawach Konsumenta o udzielnie niezbędnych informacji oraz wyjaśnień.
  6. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z Umową Sprzedaży Treści Cyfrowej lub Usługi Cyfrowej dostarczanych jednorazowo lub w częściach, jeżeli brak zgodności istniał w chwili ich dostarczenia albo ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili. Domniemywa się, że brak zgodności Treści Cyfrowej lub Usługi Cyfrowej z Umową Sprzedaży, który ujawnił się przed upływem roku od chwili dostarczenia Treści Cyfrowej lub Usługi Cyfrowej, istniał już w chwili ich dostarczenia.
  7. W przypadku Treści Cyfrowej lub Usługi Cyfrowej dostarczanych w sposób ciągły Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z Umową Sprzedaży takiej Treści Cyfrowej lub Usługi Cyfrowej, jeżeli brak zgodności wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z Umową Sprzedaży treści te lub usługi miały być dostarczone.
  8. Jeżeli Treść Cyfrowa lub Usługa Cyfrowa są niezgodne z Umową Sprzedaży, Konsument lub Przedsiębiorca na prawach Konsumenta ma prawo do:
  1. żądania doprowadzenia Treści Cyfrowej lub Usługi Cyfrowej do stanu ich zgodności z Umową Sprzedaży; realizacja obowiązku, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym następuje bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta oraz w rozsądnym czasie od chwili, w której Sprzedawca został poinformowany o braku zgodności z Umową Sprzedaży; koszty doprowadzenia Treści Cyfrowej lub Usługi Cyfrowej do stanu zgodności z Umową Sprzedaży ponosi Sprzedawca; jeżeli jednak doprowadzenie do stanu zgodności Treści Cyfrowej lub Usługi Cyfrowej z Umową Sprzedaży jest niemożliwe lub wymagałoby poniesienia przez Sprzedawcę nadmiernych kosztów, Sprzedawca może odmówić doprowadzenia Treści Cyfrowej lub Usługi Cyfrowej do stanu zgodności z Umową Sprzedaży;
  2. złożenia oświadczenia o obniżeniu Ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, jeżeli: (i) doprowadzenie do stanu zgodności Treści Cyfrowej lub Usługi Cyfrowej z Umową Sprzedaży jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy; (ii) Sprzedawca nie doprowadził Treści Cyfrowej lub Usługi Cyfrowej do stanu zgodności z Umową Sprzedaży; (iii) brak zgodności Treści Cyfrowej lub Usługi Cyfrowej z Umową Sprzedaży występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Treść Cyfrową lub Usługę Cyfrową do zgodności z Umową Sprzedaży; (iv) brak zgodności Treści Cyfrowej lub Usługi Cyfrowej z Umową Sprzedaży jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie Ceny albo odstąpienie od Umowy Sprzedaży bez uprzedniego skorzystania ze środka ochrony określonego w ppkt a); (v) z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności faktycznych sprawy wyraźnie wynika, że Sprzedawca nie doprowadzi Treści Cyfrowej lub Usługi Cyfrowej do stanu zgodności z Umową Sprzedaży w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta.
  1. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach Konsumenta nie może odstąpić od Umowy Sprzedaży, jeżeli Treść Cyfrowa lub Usługa Cyfrowa są dostarczane w zamian za zapłatę Ceny, a brak zgodności Treści Cyfrowej lub Usługi Cyfrowej z Umową Sprzedaży jest nieistotny.
  2. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach Konsumenta może odstąpić od Umowy Sprzedaży Towaru stanowiącego Treść Cyfrową lub Usługę Cyfrową składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie takie może zostać złożone z wykorzystaniem wzoru formularza o odstąpieniu od umowy, który stanowi załącznik do niniejszego Regulaminu. Nie ogranicza to jednak prawa Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta do złożenia innego jednoznacznego oświadczenia, w którym poinformuje on o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy.
  3. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży może być złożone w formie wiadomości e-mail przesłanej na adres: kuzmakatarzyna85@gmail.com albo korespondencyjnie na adres: Śledziejowice 606, 32-020 Wieliczka. Do zachowania 14-dniowego terminu na odstąpienie wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  4. W przypadku odstąpienia od Umowy o Dostarczanie Treści Cyfrowej lub Usługi Cyfrowej, Konsument lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta zobowiązany jest zaprzestać korzystania z Treści Cyfrowej lub Usługi Cyfrowej oraz udostępniania ich osobom trzecim. Sprzedawca ma prawo uniemożliwić Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta dalsze korzystanie z Treści Cyfrowych lub Usługi Cyfrowej, w szczególności poprzez zablokowanie dostępu do Treści Cyfrowych lub Usługi Cyfrowej w ramach założonego przez Klienta indywidualnego konta użytkownika.
  5. W zakresie nieuregulowanym w niniejszej sekcji stosuje się odpowiednie przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2759, z późn. zm.).

 

  1. TOWARY INNE NIŻ TREŚCI CYFROWE LUB USŁUGI CYFROWE
  1. W przypadku zamówienia przez Klienta Towarów innych niż Treści Cyfrowe lub Usługi Cyfrowe, dostawa Towarów następuje w sposób wybrany przez Klienta na etapie składania Zamówienia.
  2. Zamówione w Sklepie Towary inne niż Treści Cyfrowe lub Usługi Cyfrowe dostarczane są wyłącznie na terenie Polski.
  3. Informacje o aktualnej wysokości kosztów dostawy podane są w Koszyku przez finalizacją Zamówienia.
  4. Przesyłka z zamówionymi Towarami dostarczana jest na adres wskazany przez Klienta w formularzu Zamówienia.
  5. Zmiana adresu dostawy po złożeniu przez Klienta Zamówienia może zostać dokonana wyłącznie na wyraźny wniosek Klienta do momentu uzyskania przez Zamówienie statusu „Wysłane”.
  6. Czas realizacji Zamówienia przez Sprzedawcę liczony jest od momentu potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia Zamówienia do realizacji do momentu przekazania przez Sprzedawcę przesyłki zawierającej Towary wybranemu dostawcy i wynosi 2 dni robocze.
  7. Konsumentowi oraz Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży Towarów innych niż Treści Cyfrowe lub Usługi Cyfrowe przez okres 14 dni, bez podawania jakichkolwiek powodów oraz bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów innych niż przewidziane przez przepisy prawa.
  8. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
  1. dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności – od objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (i) obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, jego partii lub części; (ii) polega na regularnym dostarczaniu Towaru przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów;
  2. dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.
  1. Prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży Towarów innych niż Treści Cyfrowe lub Usługi Cyfrowe nie przysługuje, gdy:
  1. w przypadku dostarczania Towarów w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu Towaru;
  2. w przypadku dostarczania Towarów, które po dostarczeniu – ze względu na swój charakter – są w sposób nierozłączny połączone z innymi przedmiotami;
  3. w przypadku dostarczania zapieczętowanych nagrań dźwiękowych lub zapieczętowanych nagrań wizualnych lub zapieczętowanego oprogramowania komputerowego, których opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  4. w innych przypadkach przewidzianych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa.
  1. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach Konsumenta może odstąpić od Umowy Sprzedaży Towaru niestanowiącego Treści Cyfrowej lub Usługi Cyfrowej składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie takie może zostać złożone z wykorzystaniem wzoru formularza o odstąpieniu od umowy, który stanowi załącznik do niniejszego Regulaminu. Nie ogranicza to jednak prawa Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta do złożenia innego jednoznacznego oświadczenia, w którym poinformuje on o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy.
  2. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży może być złożone w formie wiadomości e-mail przesłanej na adres: kuzmakatarzyna85@gmail.com albo korespondencyjnie na adres: Śledziejowice 606, 32-020 Wieliczka. Do zachowania 14-dniowego terminu na odstąpienie wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  3. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży uważa się za ją za niezawartą. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta wszystkie wpłacone przez niego środki pieniężne, w tym koszty dostarczenia Towarów. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub Przedsiębiorca na prawach Konsumenta, chyba że Konsument lub Przedsiębiorca na prawach Konsumenta wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  4. Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach Konsumenta ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towarów, chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść.
  5. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży Towarów innych niż Treści Cyfrowe lub Usługi Cyfrowe Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach Konsumenta powinien niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty odstąpienia od Umowy Sprzedaży, zwrócić wszystkie Towary na adres: Śledziejowice 606, 32-020 Wieliczka. Do zachowania 14-dniowego terminu wystarczy odesłanie Towarów przed jego upływem. Sprzedawca ma prawo wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta do chwili otrzymania Towarów.
  6. Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach Konsumenta ponosi odpowiedzialność wobec Sprzedawcy za zmniejszenie wartości zwracanych Towarów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Towarów. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dochodzenia wobec Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta odszkodowania na zasadach opisanych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa.
  7. W zakresie nieuregulowanym w niniejszej sekcji stosuje się odpowiednie przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2759, z późn. zm.).

 

  1. REKLAMACJE TOWARÓW, RĘKOJMIA ZA WADY
  1. Sprzedawca ma prawny obowiązek dostarczenia Towarów bez wad.
  2. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Towaru z Umową Sprzedaży, jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca na prawach Konsumenta, najpóźniej w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży, został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha Towaru odbiega od wymogów zgodności z Umową Sprzedaży i dodatkowo wyraźnie zaakceptował ten fakt.
  3. Jeżeli otrzymany przez Klienta Towar jest wadliwy, Klient może skorzystać – według swojego wyboru – z uprawnień przysługujących mu w ramach gwarancji udzielonej przez producenta/dystrybutora (jeśli dotyczy) lub – niezależnie – z uprawnień przysługujących z tytułu rękojmi za wady. W przypadku Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta odpowiednio Konsument lub Przedsiębiorca na prawa Konsumenta może dodatkowo skorzystać z uprawnień za brak zgodności Towaru z Umową Sprzedaży.
  4. Roszczenia, o których mowa w ust. 3 można zgłaszać Sprzedawcy w formie wiadomości e-mail przesłanej na adres: kuzmakatarzyna85@gmail.com albo korespondencyjnie na adres: Śledziejowice 606, 32-020 Wieliczka. W celu przyspieszenia rozpoznania reklamacji w treści zgłoszenia reklamacyjnego należy wskazać krótki opis przyczyn uzasadniających złożenie reklamacji oraz dane kontaktowe Klienta.
  5. Sprzedawca rozpatruje reklamacje według kolejności zgłoszeń, nie później jednak niż w terminie 14 dni licząc od dnia otrzymania reklamacji. Niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji Sprzedawca informuje Klienta o sposobie jej rozstrzygnięcia. Informacja o sposobie rozstrzygnięcia reklamacji przesyłana jest odpowiednio na adres korespondencji podany w treści reklamacji albo na adres e-mail, w zależności od sposobu wniesienia reklamacji.
  6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do pozostawienia zgłoszonej reklamacji bez odpowiedzi, jeżeli reklamacja nie zawiera adresu korespondencji lub adresu e-mail, a Sprzedawca nie ma innej możliwości ustalenia danych adresowych lub teleadresowych zgłaszającego reklamację.
  7. Jeżeli sprzedany Towar ma wadę, Klient niebędący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta ma prawo:
  1. złożyć oświadczenie o obniżeniu Ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy Towar na wolny od wad albo wadę taką usunie; obniżona Cena powinna pozostawać w takiej proporcji do Ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Towaru z wadą pozostaje do wartości Towarów bez wady; Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada Towaru jest nieistotna;
  2. żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo usunięcia wady; Sprzedawca jest zobowiązany wymienić wadliwy Towar na wolny od wad albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
  1. Jeżeli sprzedany Towar ma wadę, Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta ma prawo:
  1. żądać naprawy lub wymiany Towaru niezgodnego z Umową Sprzedaży; jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby poniesienia przez Sprzedawcę nadmiernych kosztów, może on odmówić doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową Sprzedaży; Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany Towaru w rozsądnym czasie od chwili, w której został poinformowany o braku zgodności Towaru z Umową Sprzedaży, i bez nadmiernych niedogodności; koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Sprzedawca;
  2. złożyć oświadczenie o obniżeniu Ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, gdy: (i) Sprzedawca odmówił doprowadzenia Towaru do stanu zgodności z Umową Sprzedaży, jeżeli naprawa i wymiana Towaru są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy; (ii) Sprzedawca nie doprowadził Towaru do stanu zgodności z Umową Sprzedaży poprzez naprawę lub wymianę Towaru; (iii) brak zgodności Towaru z Umową Sprzedaży występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Towar do stanu zgodności z Umową Sprzedaży; (iv) brak zgodności Towaru z Umową Sprzedaży jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie Ceny albo odstąpienie od Umowy Sprzedaży bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych w ppkt. a); (v) z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności faktycznych sprawy wyraźnie wynika, że Sprzedawca nie doprowadzi Towaru do stanu zgodności z Umową Sprzedaży w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności.
  1. Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach Konsumenta nie może odstąpić od Umowy Sprzedaży, jeżeli brak zgodności Towaru z Umową Sprzedaży jest nieistotny. Z kolei, jeżeli brak zgodności Towaru z Umową Sprzedaży dotyczy jedynie niektórych Towarów dostarczonych na podstawie Umowy Sprzedaży, Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach Konsumenta może odstąpić od Umowy Sprzedaży jedynie w odniesieniu do tych Towarów, a także w odniesieniu do innych Towarów nabytych przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach Konsumenta wraz z Towarami niezgodnymi z Umową Sprzedaży, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby Konsument lub Przedsiębiorca na prawach Konsumenta zgodził się zatrzymać wyłącznie Towary zgodne z Umową Sprzedaży.
  2. Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach Konsumenta udostępnia Sprzedawcy Towar podlegający naprawie lub wymianie. Sprzedawca odbiera od Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta Towar na swój koszt. Klient niebędący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, zobowiązany jest na koszt Sprzedawcy dostarczyć wadliwy Towar na adres: Śledziejowice 606, 32-020 Wieliczka.
  3. Jeżeli Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta żąda wymiany Towaru lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu Ceny, określając kwotę, o którą Cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to Sprzedawca uznał za uzasadnione.
  4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Towaru Klientowi niebędącemu Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta. Roszczenie Klienta niebędącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku licząc od dnia stwierdzenia wady.
  5. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z Umową Sprzedaży zawartą z Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta, jeżeli brak zgodności istnieje w chwili dostarczenia Towaru lub ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili.
  6. W zakresie nieuregulowanym w niniejszej sekcji stosuje się odpowiednie przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2759, z późn. zm.).

 

  1. NEWSLETTER
  1. Korzystanie przez Klientów z usługi newsletter jest całkowicie dobrowolne i bezpłatne. W ramach usługi newsletter Klient będzie otrzymał od Sprzedawcy informację handlową o wydarzenia, towarach, usługach oraz promocjach oferowanych przez Sprzedawcę w ramach prowadzonej przez niego działalności gospodarczej.
  2. Dla skorzystania z usługi newsletter konieczne jest podanie przez Klienta imienia oraz adresu email. Klient może wypisać się z usługi newsletter w każdym czasie i bez podawania przyczyny wysyłając wiadomość e-mail z żądaniem wypisania z usługi newsletter na adres: kuzmakatarzyna85@gmail.com lub klikając w odpowiedni link znajdujący się w każdej wiadomości e-mail przesyłanej Klientowi w ramach korzystania z usługi newsletter.
  3. Wysłanie przez Klienta wiadomości e-mail z żądaniem wypisania się z usługi newsletter oraz kliknięcie w link, o którym mowa w ust. 2 powyżej będzie skutkowało dla Klienta niezwłocznym rozwiązaniem umowy o świadczenie usługi newsletter.

 

  1. DANE OSOBOWE
  1. Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca, który będzie przetwarzał dane osobowe Klientów w celu realizacji Zamówienia złożonego za pośrednictwem Sklepu.
  2. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych Klientów dostępne są w Polityce Prywatności dostępnej na Stronie internetowej.

 

  1. POZASĄDOWE FORMY ROZWIĄZYWANIA SPORÓW
  1. Konsument ma prawo zwrócić się do stałego sądu polubownego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 312, z późn. zm.) z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji oraz działania stałych sądów polubownych określa rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 6 lipca 2017 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych sądów polubownych przy wojewódzkich inspektorach inspekcji handlowej.
  2. Konsument ma prawo zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 312, z późn. zm.) z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu pomiędzy Konsumentem a Sprzedawcą.
  3. Konsument ma prawo skorzystać z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumentów, do którego zadań należy m.in. zapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego oraz występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów.
  4. Konsument ma prawo zwrócić się do organizacji pozarządowej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów z wnioskiem o pomoc w rozstrzygnięciu sporu pomiędzy Konsumentem a Sprzedawcą.
  5. Szczegółowe informacji na temat możliwych pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów dostępne są na stronie: www.uokik.gov.pl.

 

  1. WYMAGANIA TECHNICZNE I SZCZEGÓLNE RYZYKA
  1. Korzystanie ze Strony internetowej oraz Sklepu możliwe jest na urządzeniach posiadających dostęp do sieci Internet, które spełniają następujące minimalne Wymagania Techniczne:
  1. minimalne wymagania sprzętowe:
    (i) procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach;
    (ii) pamięć operacyjna: 512MB;
    (iii) monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit;
    (iv) dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca;
    (v) mysz lub inny manipulator + klawiatura;
    (vi) karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością minimum 512kb/s;
  2. minimalne wymagania oprogramowania:
    (i) system operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile;
    (ii) przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5;
    (iii) przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript;
    (iv) zalecany plug-in Flash Player 10.0 lub wyżej;
    (v) dostęp do poczty elektronicznej oraz aktywny adres e-mail.
  1. Korzystanie ze Strony internetowej oraz Sklepu możliwe jest również na urządzeniach niespełniających minimalnych Wymagań Technicznych określonych w ust. 1 powyżej, w takim jednak wypadku Sprzedawca nie gwarantuje, że Strona internetowa oraz Sklep, w tym ich poszczególne elementy lub funkcjonalności, będą działały prawidłowo.
  2. Sprzedawca informuje, że jakość odtwarzania nabytych Treści Cyfrowych lub Usług Cyfrowych może być zależna od jakości połączenia z siecią Internet oraz od specyfikacji technicznej urządzenia końcowego Klienta.
  3. Sprzedawca uprawniony jest do wprowadzenia przerwy technicznej w działaniu Strony internetowej oraz Sklepu w  wymiarze nieprzekraczającym jednorazowo 48 godzin w celu przeprowadzenia niezbędnych prac konfiguracyjnych lub konserwacyjnych, o czym Sprzedawca poinformuje Użytkowników Strony internetowej poprzez zamieszczenie stosownego komunikatu na Stronie internetowej.
  4. Korzystanie ze Strony internetowej nie zwiększa zwykłego poziomu zagrożenia dla bezpieczeństwa urządzeń, z których korzysta Klient lub Użytkownik Strony internetowej. Sprzedawca zaleca jednak, aby nie przesyłać za pośrednictwem Strony internetowej lub Sklepu, w tym za pośrednictwem dedykowanego formularza kontaktowego, jakichkolwiek identyfikatorów, haseł dostępu lub innych informacji, których ujawnienie mogłoby stanowić zagrożenie dla bezpieczeństwa lub prywatności Klienta, Użytkowników Strony internetowej lub osób trzecich.
  5. Korzystanie ze Strony internetowej oraz Sklepu może wiązać się dla Klienta lub Użytkowników Strony internetowej z następującymi zagrożeniami:
  1. możliwość złamania zabezpieczeń systemu teleinformatycznego w celu pozyskania danych osobowych lub innych informacji Klienta lub Użytkowników Strony internetowej;
  2. możliwość otrzymania przez Klienta lub Użytkownika Strony internetowej spamu, tj. niezamówionej informacji handlowej przekazywanej drogą elektroniczną przez osoby trzecie;
  3. możliwość działania niedozwolonego oprogramowania spyware lub innego szkodliwego oprogramowania;
  4. możliwość wyłudzenia haseł poprzez phishing, tj. przesyłanie fałszywych wiadomości przypominających autentyczne w celu pozyskania danych osobowych lub innych informacji Klienta lub Użytkowników Strony internetowej.

 

  1. TREŚCI O CHARAKTERZE BEZPRAWNYM

 

  1. Zabronione jest udostępnianie oraz rozpowszechnianie za pośrednictwem Strony internetowej oraz Sklepu, w tym w formie komentarzy oraz opinii o Towarach dostępnych w Sklepie, treści o charakterze bezprawnym, które stanowią naruszenie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, dobrych obyczajów lub zasad współżycia społecznego, w szczególności:
  1. treści obscenicznych lub wulgarnych;
  2. treści nawołujących do nienawiści, w szczególności ze względu na rasę, wiek, płeć, narodowość, przynależność państwową lub etniczną, światopogląd, orientację seksualną;
  3. treści obrażających uczucia religijne;
  4. treści propagujących ideologie totalitarne, w szczególności narodowego socjalizmu, faszyzm lub komunizm;
  5. treści godzących w dobra osobiste osób trzecich;
  6. treści naruszających prawa własności intelektualnej osób trzecich, w tym prawa do znaku towarowego lub innych oznaczeń, a także naruszających prawa autorskie lub prawa pokrewne tych osób;
  7. treści promujących, zachęcających lub ułatwiających popełnienie przestępstwa lub wykroczenia, w tym także przestępstwa lub wykroczenia skarbowego;
  8. treści mogących  stanowić  zagrożenie  dla  prawidłowego  funkcjonowania  strony internetowej Usługodawcy lub stron internetowych osób trzecich.
  1. Klient lub Użytkownik Strony internetowej, który poweźmie informację o udostępnieniu lub rozpowszechnieniu za pośrednictwem Strony internetowej lub Sklepu treści o charakterze bezprawnym powinien niezwłocznie zgłosić ten fakt Sprzedawcy przesyłając stosowną wiadomość e-mail na adres: kuzmakatarzyna85@gmail.com.
  2. Sprzedawca uprawniony jest do powstrzymania się ze świadczeniem całości lub części usług wobec Klienta lub Użytkownika Strony internetowej, który udostępnia lub rozpowszechnia za pośrednictwem Strony internetowej lub Sklepu treści bezprawne albo w inny sposób dopuszcza się naruszenia postanowień Regulaminu i/lub przepisów powszechnie obowiązującego prawa.

 

  1. ZMIANA REGULAMINU
  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem jego publikacji na Stronie internetowej Sprzedawcy, tj. z dniem 11 września 2024 r., i obowiązuje do czasu jego uchylenia lub zmiany.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmiany treści Regulaminu w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z poniższych ważnych przyczyn (katalog zamknięty):
  1. zmiana przepisów prawa regulujących sprzedaż Towarów, dostarczanie Treści Cyfrowych lub Usług Cyfrowych lub świadczenie usług drogą elektroniczną przez Sprzedawcę, która to zmiana wpływa na prawa i obowiązki stron określone w Umowie Sprzedaży, Umowie o Świadczenie Usług lub Umowie o Dostarczanie Treści Cyfrowych lub Usług Cyfrowych;
  2. konieczność dostosowania działalności Sprzedawcy do nakazów, orzeczeń, postanowień lub wytycznych wynikających z decyzji właściwego organu administracji publicznej lub orzeczenia sądowego, które wpływa na prawa i obowiązki stron określone w Umowie Sprzedaży, Umowie o Świadczenie Usług lub Umowie o Dostarczanie Treści Cyfrowych lub Usług Cyfrowych;
  3. zmiana sposobu świadczenia usług drogą elektroniczną przez Sprzedawcę spowodowana względami technicznymi lub technologicznymi (w szczególności w przypadku aktualizacji Wymagań Technicznych);
  4. zmiana zakresu lub zasad świadczenia przez Sprzedawcę usług, do których stosują się postanowienia niniejszego Regulaminu, poprzez wprowadzenie nowych, modyfikację lub wycofanie dotychczasowych Towarów, usług lub funkcjonalności;
  5. zmiana danych identyfikacyjnych, adresowych lub kontaktowych Sprzedawcy lub operatora płatności elektronicznych.
  1. Zmiana Regulaminu nie wpływa na treść i warunki Umów Sprzedaży zawartych przez Klienta ze Sprzedawcą przed datą wejścia w życie Regulaminu w nowym brzmieniu.
  2. W przypadku wprowadzenia zmian w treści Regulaminu Sprzedawca udostępni tekst jednolity Regulaminu poprzez jego publikację na Stronie internetowej. Sprzedawca poinformuje dodatkowo Klientów o zmianie treści Regulaminu poprzez przesłanie stosownego komunikatu w formie wiadomości e-mail.

 

  1. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  1. Prawem właściwym dla wszelkich umów zawieranych pomiędzy Sprzedawcą a Klientami jest prawo Rzeczpospolitej Polskiej. Do rozstrzygania sporów pomiędzy Klientem a Sprzedawcą, w szczególności związanych z zawarciem i realizacją Umowy Sprzedaży, właściwe są  sądy powszechne w Rzeczpospolitej Polskiej. Ewentualne spory pomiędzy Sprzedawcą a Klientem niebędącym Konsumentem zostają poddane pod rozstrzygnięcie sądu właściwego ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
  2. Wybór prawa polskiego na podstawie niniejszego Regulaminu nie pozbawia Konsumenta ochrony przyznanej mu na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy pomiędzy Sprzedawcą a Konsumentem zgodnie z właściwymi przepisami prawa.
  3. Nieważność lub bezskuteczność któregokolwiek z postanowień Regulaminu nie powoduje nieważności pozostałych jego postanowień. W miejsce postanowień uznanych za nieważne lub bezskuteczne stosuje się postanowienia, które swoim zakresem oraz istotą najbliżej odpowiadają postanowieniu uznanemu za nieważne lub bezskuteczne.
 

______________________________                                        _____________, dnia ___________________

 

______________________________

 

______________________________

 

 

ROZI INVESTMENT sp. z o.o.

Śledziejowice 606

32-020 Wieliczka

KRS: 0001035945

NIP: 683212913

 

 

 

OŚWIADCZENIE
O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

 

Ja, niżej podpisany/a ____________________________________, niniejszym odstępuję od umowy _____________________________________ zawartej w dniu _________________________ za pośrednictwem strony internetowej www.samodzielnyprojekt.elms.pl , której przedmiotem był następujący produkt/usługa: ______________________________________________ .

 

 

 

____________________________

data i podpis

 

 

POUCZENIE:

  1. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pocztą elektroniczną lub tradycyjną). Dane adresowe oraz identyfikacyjne zostały już uzupełnione w treści niniejszego wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  2. Mogą Państwo skorzystać z niniejszego wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Formularz należy wypełnić czytelnie, najlepiej drukowanymi literami.
  3. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  4. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa środki pieniężne niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni licząc od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
  5. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji. W żadnym wypadku nie poniosą Państwo opłat w związku ze zwrotem środków pieniężnych.
  6. Więcej informacji w powyższym zakresie mogą Państwo znaleźć w treści Regulaminu Sprzedaży, który dostępny jest na stronie internetowej: www.samodzielnyprojekt.elms.pl.